Afronding. - Reisverslag uit Velden, Nederland van Hermien en Jan Kamphuis - WaarBenJij.nu Afronding. - Reisverslag uit Velden, Nederland van Hermien en Jan Kamphuis - WaarBenJij.nu

Afronding.

Door: Herjan

Blijf op de hoogte en volg Hermien en Jan

24 Augustus 2011 | Nederland, Velden

We zijn nu een maand terug van onze wandeltocht naar Santiago en het went snel om weer thuis te zijn.
We genieten nog elke dag na van de herinneringen aan alle mooie gebeurtenissen onderweg en ook de moeilijke momenten zijn we nog niet vergeten. De dagelijkse contacten met onze medepelgrims heeft ons een heel goed gevoel gegeven dat we koesteren, gelukkig kunnen we dat deels voortzetten via de mail. Door de bijna 1200 foto's, die we in deze 16 weken gemaakt hebben, te bekijken kunnen we de route, de plaatsen, de vele mooie kerken en gebouwen weer helder voor de geest halen en ook de situatie van het moment dat we daar waren.

Iedereen nogmaals bedankt voor alles, ook de donaties. Op dit moment staat er al het mooie bedrag
van € 2125 op de speciale rekening. Op 15 september willen we het geld overmaken naar de rekening van het ziekenhuis in Mto wa Mbu en wie weet is het bedrag dan nog wat hoger uitgevallen.

We wensen jullie al het goeds toe op de weg die jullie gaan en sluiten hiermee deze weblog af.

Met vriendelijke groet,

Hermien en Jan Kamphuis,
alias Herjan.

• 24 Augustus 2011 - 17:17

Kees P.:

Hi Hermien en Jan,
    Fijn dat het weer zo snel went om weer thuis te zijn en dan genieten van de mooie herinneringen en de vele foto's die jullie gemaakt hebben. Er is ook een mooi bedrag gedoneerd en ik hoop dat ze er in Knia blij meezijn.
    Ik hoop jullie nog eens een keer te zien en in ieder geval de hartelijke groeten.
    Kees

• 25 Augustus 2011 - 19:29

Mariska Droog:

Gefeliciteerd met de hele onderneming!! Enorm stoer dat jullie dat hebben gedaan.
    Wie weet tot ziens weer eens een keer.
    Groetjes, Mariska (en rest fam)

• 25 Augustus 2011 - 20:23

JACQUES DE NEVERS:

Merci pour votre petit message, cela m'a fait énormement plaisir.
    A bientot de vous voir!

• 30 Oktober 2011 - 08:43

Frans Verbunt:

Van harte gefeliciteerd Herjan, jullie hebben het gedaan.
    De voldoening moet groot zijn,je hebt een prachtige tocht volbracht,en veel nieuwe vrienden gemaakt.
    De herinneringen zullen voor altijd een onderdeel van je leven blijven.
    Misschien ontmoeten we elkaar nog eens. Je weet maar nooit.
    ik heb genoten van je verhalen
    Bedankt voor dat.
    Pelgrimfrans.