Op verzoek nogmaals de sponsorgegevens. - Reisverslag uit Velden, Nederland van Hermien en Jan Kamphuis - WaarBenJij.nu Op verzoek nogmaals de sponsorgegevens. - Reisverslag uit Velden, Nederland van Hermien en Jan Kamphuis - WaarBenJij.nu

Op verzoek nogmaals de sponsorgegevens.

Door: Herjan

Blijf op de hoogte en volg Hermien en Jan

28 Juli 2011 | Nederland, Velden

Hallo allemaal,

Wij zijn weer thuis in Velden!
Met de bus zijn we naar Ponferrada gegaan, wel via een omweg langs de kust maar we zijn er gekomen. Vandaar met een taxi naar het bergdorpje Foncebadon, waar we de auto haddden gestald.
Na afscheid genomen te hebben bij de herberg, waar we bij de eerdere terugreis zo goed ondersteund zijn, zijn we rustig richting Velden gereden om langzaam afscheid te nemen van de Camino. We zijn bewust deels via de wandelroute gegaan en dan zie je veel pelgrims ons tegemoet lopen op hun weg naar Santiago de Compostela.

Onze thuiskomst is geweldig. Er hangt aan de voorgevel van ons huis een levensgrote foto, die genomen is bij ons vertrek. In de tuin staat een bord van twee wandelaars, in de woonkamer hangen slingers, gemaakt en ingekleurd door kinders en kleinkinderen en extra bloemen en planten versieren het geheel.

Bij deze willen we iedereen bedanken voor de reacties op de blog, de mailtjes, kaarten en telefoontjes, de bloemen en planten bij thuiskomst. Het is hartverwarmend!

Op speciaal verzoek nogmaals de gegevens met betrekking tot het sponsoren van het ziekenhuis in Tanzania:
U kunt het geld storten op banknummer 1026.74.558 ten name van Kamphuis onder vermelding van Kigongoni Health Center.

Wilt u een en ander over ons sponsordoel nog eens nalezen, kijk dan bij het "profiel" en bij één van de eerste reisverslagen. Ook de eerste foto's geven een goed beeld van de armoedige situatie aldaar.

Over een paar weken berichten we jullie over het eindresultaat.

Tot dan.

Hartelijke groeten,
Hermien en Jan

• 29 Juli 2011 - 19:26

Truus, Piet Vosbeek:

Hermien en Jan welkom thuis. Tot spoedig. Sponsorbijdrage wordt gestort.
    Veel succes met jullie vrijwilligerswerk.